Wypłata środków po zmarłym Oszczędzającym na IKZE
W celu zgłoszenia śmierci Oszczędzającego na IKZE należy przesłać pisemną informację oraz załączyć odpis skrócony aktu zgonu pod adres:
PKO BP Finat Sp. z o.o.
ul. Grójecka 5
02-019 Warszawa
Powyższe dokumenty można również wysłać pocztą elektroniczną na adres: bok@pkopte.pl
lub na numer faksu: 22 580 23 80.
Do zgłoszenia śmierci Oszczędzającego można wykorzystać "Formularz zgłoszenia zgonu Oszczędzającego w PKO DFE".
Prosimy o potwierdzenie własnoręczności złożonego na dyspozycji wypłaty podpisu oraz kopii wymaganych dokumentów za zgodność z oryginałem poprzez kontakt z jednym z naszych Dystrybutorów, notarialnie lub w urzędzie administracji państwowej.
Osoby, które mogą ubiegać się o wypłatę środków po zmarłym Oszczędzającym na IKZE
Forma realizacji wypłaty
Osoba uprawniona wskazana przez zmarłego Oszczędzającego - wymagane dokumenty
Małoletnia osoba uprawniona wskazana przez zmarłego Oszczędzającego - wymagane dokumenty
Spadkobierca zmarłego Oszczędzającego - wymagane dokumenty
Małoletni spadkobierca zmarłego Oszczędzającego - wymagane dokumenty
Dokumenty należy przesłać pod adres:
Potwierdzenie dokumentów za zgodność z oryginałem
Terminy realizacji wypłat po śmierci Oszczędzającego
Podatek od wypłat realizowanych po śmierci Oszczędzającego na IKZE