Jak uzyskać dostęp do serwisów dla klientów PKO OFE i PKO DFE
Jak uzyskać dostęp i bezpiecznie korzystać z serwisów.
OFE
Warunkiem uzyskania przez Członka funduszu dostępu do usługi Wirtualne Biuro Klienta jest prawidłowe wprowadzenie numeru rachunku w funduszu oraz Telekodu.
Informacja o numerze Telekod znajduje się na „Potwierdzeniu otwarcia rachunku w PKO BP Bankowym OFE". Jest ona przesyłana Członkom funduszu wraz z informacją o numerze rachunku w terminie 30 dni od dnia uzyskania informacji z ZUS potwierdzającej nabycie członkostwa w funduszu.
Po pierwszym zalogowaniu się do rachunku przy użyciu numeru rachunku oraz numeru Telekod, konieczne będzie podanie indywidualnego Telekodu, którym należy się posługiwać podczas następnych logowań.
W trakcie próby logowania, trzykrotne, błędne podanie Telekodu powoduje automatyczne zablokowanie dostępu do godziny 24:00.
Informację o zablokowaniu, zagubieniu, kradzieży lub udostępnieniu Telekodu osobie trzeciej należy przekazać do funduszu:
• W formie pisemnej pod adres ul. Chłodna 52, 00-872 Warszawa,
• Pocztą elektroniczną pod adres bok@pkopte.pl lub
• Do Telefonicznego Biura Klienta pod numer 801 10 10 10 (osoby dzwoniące z telefonu komórkowego lub z zagranicy proszone są o kontakt pod numerem: +48 22 539 23 23).Po otrzymaniu przez fundusz informacji, o której mowa w zdaniu poprzednim, fundusz przekazuje Członkowi funduszu nowy Telekod, za pośrednictwem poczty, pod ostatni adres korespondencyjny wskazany funduszowi przez Członka funduszu.
DFE
Warunkiem uzyskania przez Oszczędzającego w funduszu dostępu do serwisu internetowego jest prawidłowe wprowadzenie Identyfikatora (indywidualnego numeru Oszczędzającego) - ośmiocyfrowego fragmentu numeru rachunku w funduszu, np. 12345678 z numeru 01-12345678-IKE-01) oraz numeru PIN. Po pierwszym zalogowaniu się do rachunku przy użyciu numeru Oszczędzającego oraz numeru PIN, konieczne będzie podanie indywidualnego hasła, którym należy się posługiwać podczas następnych logowań.
Numer PIN/hasło jest wspólne do rachunku IKE oraz rachunku IKZE Oszczędzającego.
Informacja o numerze PIN znajduje się na „Potwierdzeniu otwarcia rachunku”. Jest ona przesyłana Oszczędzającym wraz z informacją o indywidualnym numerze Oszczędzającego po otwarciu rachunku w funduszu.
Trzykrotne, błędne podanie numeru PIN/hasła powoduje automatyczne zablokowanie dostępu. W celu uzyskania ponownego dostępu należy skontaktować się z Telefonicznym Biurem Klienta w celu zamówienia korespondencji z nowym numerem PIN.
Informację o zablokowaniu, zagubieniu, kradzieży lub udostępnieniu numeru PIN lub hasła osobie trzeciej należy przekazać do funduszu:
• W formie pisemnej pod adres ul. Chłodna 52, 00-872 Warszawa,
• Pocztą elektroniczną pod adres bok@pkopte.pl lub
• Do Telefonicznego Biura Klienta pod numer 801 10 10 10 (osoby dzwoniące z telefonu komórkowego lub z zagranicy proszone są o kontakt pod numerem: +48 22 539 23 23).Po otrzymaniu przez fundusz informacji, o której mowa w zdaniu poprzednim, fundusz przekazuje Oszczędzającemu nowy PIN, za pośrednictwem poczty, pod ostatni adres korespondencyjny wskazany funduszowi przez Oszczędzającego. Istnieje także możliwość złożenia dyspozycji przywrócenia pierwotnego numeru PIN, jeśli jest on znany Oszczędzającemu.