1. Przed skorzystaniem z serwisu sprawdź, czy adres strony logowania w oknie przeglądarki jest następujący:
a. Serwis dla klientów PKO OFE https://rachunekofe.pkopte.pl/iatform/
b. Serwis dla klientów PKO DFE (IKE/IKZE) https://rachunekdfe.pkopte.pl/iatdfe/logowanie.html
2. Nie używaj wyszukiwarek internetowych (Google, Yahoo, Bing i inne), aby znaleźć stronę logowania - znalezione odpowiedzi mogą odsyłać do nieprawidłowych lub fałszywych stron
3. Sprawdź, czy jesteś na stronie, której adres zaczyna się od https oraz czy strona serwisu ma zamkniętą kłódkę. Oznacza to, że połączenie jest szyfrowane, czyli wszystkie dane wymieniane między Twoją przeglądarką a serwerami są zaszyfrowane.
Uwaga! Sam symbol zamkniętej kłódki nie gwarantuje bezpieczeństwa. Fałszywe strony też mogą wykorzystywać ten symbol, dlatego przed każdym logowaniem upewnij się, że adres strony serwisu i jej certyfikat bezpieczeństwa są prawidłowe, a kłódka jest zamknięta
4. Sprawdź, czy certyfikat bezpieczeństwa jest prawidłowy, certyfikat powinien być wystawiony dla: PKO BP BANKOWY Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A.
5. Upewnij się, że nikt nie zobaczy Twojego numeru klienta/rachunku i hasła podczas logowania
6. Jeżeli na stronie logowania pojawią się jakiekolwiek nieprawidłowości natychmiast skontaktuj się z nami
7. Po zalogowaniu możesz sprawdzić datę i godzinę ostatniego logowania