Marek Kałęcki

Związany z rynkiem finansowym od 1996 roku.

Pracę rozpoczynał w Banku Austria Creditanstalt Poland. W latach 1999-2009 był pracownikiem spółek świadczących usługi agenta transferowego: Obsługa Funduszy Inwestycyjnych Sp. z o.o oraz Victoria Asset Operation Centre S.A., odpowiedzialnym za współpracę operacyjną z podmiotami zarządzającymi funduszami inwestycyjnymi i otwartymi funduszami emerytalnymi.

Od grudnia 2009 do października 2017 r. w PKO BP BANKOWY Powszechnym Towarzystwie Emerytalnym S.A. pełnił funkcję Dyrektora Biura Operacyjnego i Obsługi Klienta, będąc odpowiedzialnym za procesy operacyjne i obszar obsługi klienta. Kierował również projektem przejęcia zarządzania funduszem OFE Polsat oraz współprowadził inne projekty wdrożeniowe w spółce.

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej - kierunek Zarządzanie i Marketing oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Prawa  -  Wydział Nauk Ekonomicznych, Prawnych i Psychologii, kierunek Psychologia w Zarządzaniu.

W PKO PTE odpowiedzialny za nadzór nad obszarem operacyjnym i obsługi klienta oraz IT.