Aktualności

2014.07.25

Gdzie sprawdzić czy oświadczenie wpłynęło do ZUS?

Informację na temat złożonego w ZUS oświadczenia Członka OFE w sprawie przekazywania składki do OFE można uzyskać:

1. telefonicznie

 ZUS Centrum Obsługi Telefonicznej

801 400 987* - numer przeznaczony do obsługi połączeń z krajowych telefonów stacjonarnych
22 560 16 00* - numer przeznaczony do obsługi połączeń z telefonów komórkowych oraz stacjonarnych krajowych i zagranicznych.

* opłata za połączenie zgodna z planem taryfikacyjnym danego operatora 

Konsultanci są dostępni:
w dni robocze pon. - pt.: godz. 7.00 - 18.00

lub

Telefoniczne Biuro Klienta PKO OFE

801 10 10 10 - numer przeznaczony do obsługi połączeń z krajowych telefonów stacjonarnych
+48 22 539 23 23 - numer przeznaczony do obsługi połączeń z telefonów komórkowych oraz stacjonarnych krajowych i zagranicznych.

Infolinia czynna: pon. - pt. w godz. 8:00 - 19:00 (opłata zgodna z taryfą operatora)

2. pocztą elektroniczną - bok@bankowy.pl

W celu uzyskania informacji w sprawie oświadczenia niezbędne jest przygotowanie danych umożliwiających identyfikację Członka PKO OFE (np. numer PESEL).

loaderek.gifoverlay.png